Lördag, Söndag :)<3

Hejj <3
Då har man vart hos syrran i helgen då!
Lördag:
Jag, Lina och Petra tog in och borsta hästarna och gick ut och gick sen longera vi Lillan och Tequila.
Lillan hade ju sina brall som vanligt! :)
Tequila gick det jätte bra! :) Lina var jätte nöjdtror jag!:)
Söndag:
Tog in hästana och borstade dom gick en lång promenad med dom! :)Härligt
Sen tog vi och longera hästana. Inte jag då men Petra och lina för jag gick in och hämta hjälm.
När jag kom ut igen och skulle börja longera Lillan så sa Petra att jag skulle få rida henne Blev jätte glad.
Har verkligen längtat att få börja rida henne igen och nu får jag äntligen rida henne igen!
Fatta vad glad jag är elr!:)<3
Älskar henne!
Lillan är mitt allt!
Försvinner hon försvinner jag!
Hon är bäst!
Älskar henne!<3 
Du är min och kommer alltid att vara det!
Du är underbar!<3
Kommer alltid vara med dig vart du än är!<3
Hon gör så jag står stadig på jorden!<3
Hon betyder mer än mest på jorden!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0